Fotky ze zákulisí: Tak se fotila kampaň pro Národní potravinovou sbírku
Už se to blíží: 21. listopadu 2015 proběhne v Česku již třetí ročník Národní potravinové sbírky, během které mohou zákazníci, ale i výrobce či obchodní řetězce nakoupit jídlo pro potřebné. Ale: Aby lidé věděli, co mají dělat, jak a proč, musí mít dostatek informací. Ty jim má přinést právě odstartovaná kampaň, kterou pro nevládní organizaci Byznys pro společnost, již za sbírkou stojí, připravila na klíč agentura Loosers (podrobnosti o kampani zde »).
Zajímá vás, jak kampaň vznikala? Pojďte se podívat do zákulisí focení vizuálů.
Kampaň si agentura Loosers produkovala inhouse, autorem fotografií je Tomáš Třeštík (v zelenkavé košili). Foto: BpS
Ve vizuálech se objeví Emma Smetana (na snímku), Zbyněk Merunka a Ondřej Slanina. Foto: BpS
Šékuchař Ondřej Slanina naslouchá radám od fotografa Třeštíka. Foto: BpS
Koncept – stejně jako vloni – vychází z motivu prázdného talíře. Foto: BpS
Lidé se v první fázi kampaně mají dozvědět víc o tom, jak se dá omezit plýtvání jídlem. Foto: BpS
Nedílnou součástí neplýtvacího tématu je lehce kontroverzní spolupráce s bulvárními médii, která projekt podpoří uveřejňováním smyšlených příběhů známých osobností. Foto: BpS
Emma Smetana během focení kampaně pro Národní potravinovou sbírku. Foto: Byznys pro společnost
Fotky ze zákulisí: Tak se fotila kampaň pro Národní potravinovou sbírku