Do drogerie člověk obvykle nechodí tak úplně nakupovat jídlo. A přesto se v síti drogerií dm podařilo během sobotní Národní potravinové sbírky vybrat plných 5,5 tuny potravin!

Společnost dm drogerie markt je strategickým partnerem Národní potravinové sbírky, která se letos 21. listopadu odehrála už potřetí. (Výsledky sbírky naleznete zde ».) „Vnímáme ji jako další možnost naplňování naší firemní filozofie, jejíž součástí je příkladné působení ve svém okolí. Zapojením se do potravinové sbírky chceme pomoci a současně nabídnout našim zákazníkům možnost pomoci těm, kteří se nachází v obtížné životní situaci a potraviny jsou pro ně základní potřebou, přesto často finančně nedostupnou,“ prozradila PR manažerka dm drogerie Eva Vaněčková.

Do sbírky se zapojily úplně všechny prodejny dm v České republice. Pojďte si s námi prohlédnout, jak to vypadalo na jednom konkrétním místě.

Foto: Filip Singer, Bps
Že se koná něco důležitého, bylo u dm drogerií patrné na první pohled. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
Lidé tu mohli nakoupit potraviny pro Národní potravinovou sbírku. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
Do Národní potravinové sbírky se zapojily všechny prodejny dm v České republice. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
„Cílem je nabídnout našim zákazníkům možnost pomoci těm, kteří se nachází v natolik obtížné životní situaci, že pro ně jsou potraviny jako základní životní potřeba finančně nedostupné,“ uvedla Eva Vaněčková, PR manažerka dm drogerie. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
„Naší širokou prodejní sítí dáváme možnost pomoci i obyvatelům z menších měst a obcí,“ doplnila Vaněčková. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
Mimo to pomohla dm drogerie v rámci Národní potravinové sbírky také logisticky. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
Potraviny ze všech 220 prodejen svezla do regionálních potravinových bank na vlastní náklady. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
Dm drogerie markt se hlásí ke konceptu CSR, cestu za trvalými hodnotami nastoupila už před řadou let. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
V září 2011 odstartovala dm aktivitu „Myslete na životní prostředí“ s podtitulem „Děkujeme za Vaši zodpovědnost“. Cílem bylo upozornit zákazníky na možnost chovat se zodpovědněji k životnímu prostředí už jen tím, že zvolí k nákupu opakovaně použitelné tašky. Foto: Filip Singer, Bps

Foto: Filip Singer, Bps
„Pomáhejme společně šetřit zdroje naší planety, které nejsou nevyčerpatelné. Každý z nás může pro životní prostředí udělat něco dobrého,“ píše se na stránkách dm. Tuto sobotu se podařilo nasbírat „něco dobrého“ – potraviny pro potřebné o váze 5,5 tuny! Foto: Filip Singer, Bps

 

 Národní potravinovou sbírku 2015 podporují:

NPS organizuje: Byznys pro společnost ve spolupráci s Armádou Spásy a Federací potravinových bank
Strategičtí partneři: Albert, dm, Globus, Kaufland, Makro, Penny Market, Tesco, Carrier
Partneři: Raben Logistics, Mars, Rohlik.cz, Sodexo, Sodexo Benefity, Unilever
S podporou: Ministerstvo zemědělství, MČ Praha 7, Mateřská škola Uranie, ZŠ Letohradská P7
Hlavní mediální partner: Český rozhlas Mediální partneři: DeadLineMedia, Loosers, MilujemeJidlo.cz, My89.cz

O Byznys pro společnost, z.s.:

Největší organizace na podporu společensky odpovědného byznysu v ČR. Je národní partnerskou organizací CSR Europe, celoevropské platformy pro odpovědné podnikání (corporate social responsibility) a českým koordinátorem mezinárodních programů (např. Diverzita.cz). V Česku vedle NPS organizuje třeba celosvětové dny firemního dobrovolnictví Give&Gain a Engage.

www.byznysprospolecnost.cz // facebook.com/byznysprospolecnost  // twitter.com/odpovednefirmy
kontakt: Jakub Unger, unger@byznysprospolecnost.cz , +420737214123

Fotografie: Tak to vypadalo při sbírce v dm. Zapojilo se všech 220 prodejen