Magazín Albert v kuchyni, oblíbený časopis s recepty, který si zákazníci tohoto supermarketu mohou zdarma brát v prodejnách, zve ve svém aktuálním vydání kupující k účasti na Národní potravinové sbírce.

Časopis Albert v kuchyni, listopadové vydání. Repro: PP
Časopis Albert v kuchyni, listopadové vydání. Repro: PP

Síť supermarketů a hypermarketů Albert je strategickým partnerem sbírky, která se letos koná již potřetí; odehraje se v sobotu 21. listopadu 2015 po celé republice. Akci organizuje platforma Byznys pro společnost ve spolupráci s Českou federací potravinových bank a Armádou spásy.

Společnost AHOLD Czech Republic, která Alberty provozuje, spolupracuje s potravinovými bankami od roku 2011. „V současnosti s touto neziskovou organizací spolupracují už více než dvě desítky hypermarketů a do budoucna přibudou další. Nejintenzivnější spolupráce probíhá v hypermarketech ve Frýdku-Místku, Krnově, Brně-Modřicích, Opavě a v Ostravě,“ píše se na webových stránkách společnosti.

Hypermarkety Albert se zapojily už do první Národní potravinové sbírky v roce 2013, řetězec tehdy věnoval do sbírky 8,6 tun potravin. Loni, v roce 2014, bylo vybráno celkem 173 tun potravin, přičemž jen Albert vybral plných 17 tun jídla.

Pozvánka ke sbírce v listopadovém vydání magazínu Albert:

Avízo na Národní potravinovou sbírku v magazínu Albert .
Avízo na Národní potravinovou sbírku v magazínu Albert .

 

 Národní potravinovou sbírku 2015 podporují:

NPS organizuje: Byznys pro společnost ve spolupráci s Armádou Spásy a Federací potravinových bank
Strategičtí partneři: Albert, dm, Globus, Kaufland, Makro, Penny Market, Tesco, Carrier
Partneři: Raben Logistics, Mars, Rohlik.cz, Sodexo, Sodexo Benefity, Unilever
S podporou: Ministerstvo zemědělství, MČ Praha 7, Mateřská škola Uranie, ZŠ Letohradská P7
Hlavní mediální partner: Český rozhlas Mediální partneři: DeadLineMedia, Loosers, MilujemeJidlo.cz, My89.cz

O Byznys pro společnost, z.s.:

Největší organizace na podporu společensky odpovědného byznysu v ČR. Je národní partnerskou organizací CSR Europe, celoevropské platformy pro odpovědné podnikání (corporate social responsibility) a českým koordinátorem mezinárodních programů (např. Diverzita.cz). V Česku vedle NPS organizuje třeba celosvětové dny firemního dobrovolnictví Give&Gain a Engage.

www.byznysprospolecnost.cz // facebook.com/byznysprospolecnost  // twitter.com/odpovednefirmy
kontakt: Jakub Unger, unger@byznysprospolecnost.cz , +420737214123

Pozvánku ke sbírce najdete i v aktuálním čísle Alberta v kuchyni