Rekordní sbírka v Albertech: Vybralo se tu více než 22,3 tuny potravin
Během Národní potravinové sbírky darovali zákazníci i konkrétní firmy dohromady celkem neuvěřitelných 236 tun potravin. Do sbírky se i letos zapojila síť supermarketů a hypermarketů Albert, které provozuje skupina Ahold. Letošní nakupující zdaleka překonali dary z předchozích let: V Albertech nakoupili 22,3 tuny potravin!
Albert je už tradičním strategickým partnerem Národní potravinové sbírky. Ta se letos konala potřetí, přičemž zákazníci si na rekordní nákup vyšli do Alberta v Horních Počernicích. Jen v tomto jediném hypermarketu nakoupili lidé pro sbírku skoro 2,4 tuny jídla!
Celkem nakupující v Albertech koupili pomoc o váze 22,3 tuny. Pro srovnání: Už v loňském roce to bylo v Albertech úctyhodných 17 tun jídla. Děkujeme!
A teď se pojďme společně podívat, jak to v sobotu v jednom takovém Albertu vypadalo.
Národní potravinovou sbírku 2015 podporují:
NPS organizuje: Byznys pro společnost ve spolupráci s Armádou Spásy a Federací potravinových bank Strategičtí partneři: Albert, dm, Globus, Kaufland, Makro, Penny Market, Tesco, Carrier Partneři: Raben Logistics, Mars, Rohlik.cz, Sodexo, Sodexo Benefity, Unilever S podporou: Ministerstvo zemědělství, MČ Praha 7, Mateřská škola Uranie, ZŠ Letohradská P7 Hlavní mediální partner: Český rozhlas Mediální partneři: DeadLineMedia, Loosers, MilujemeJidlo.cz, My89.cz
O Byznys pro společnost, z.s.:
Největší organizace na podporu společensky odpovědného byznysu v ČR. Je národní partnerskou organizací CSR Europe, celoevropské platformy pro odpovědné podnikání (corporate social responsibility) a českým koordinátorem mezinárodních programů (např. Diverzita.cz). V Česku vedle NPS organizuje třeba celosvětové dny firemního dobrovolnictví Give&Gain a Engage.