Webový magazín Mediář ve spolupráci s časopisem MarketingSalesMedia přináší pravidelné týdenní hodnocení českých kampaní. Hodnotí samotní kreativci, stratégové i klienti reklamního průmyslu. Tentokrát hodnotili i kampaň pro Národní potravinovou sbírku. Původní článek si můžete přečíst zde » Nevládní organizace Byznys pro…
Fotky ze zákulisí: Tak se fotila kampaň pro Národní potravinovou sbírku
Už se to blíží: 21. listopadu 2015 proběhne v Česku již třetí ročník Národní potravinové sbírky, během které mohou zákazníci, ale i výrobce či obchodní řetězce nakoupit jídlo pro potřebné. Ale: Aby lidé věděli, co mají dělat, jak a proč, musí…
Národní potravinová sbírka 2015 má své tváře: Smetanu, Merunku, Slaninu i Hrušku
Odstartovala první fáze kampaně Národní potravinové sbírky, která se letos odehraje 21. listopadu. Za kampaní stojí znovu osvědčená reklamní agentura Loosers, která vsadila na známé tváře, jejichž příjmení se pojí s jídlem. Budoucí dárce osloví Emma Smetana, Láďa Hruška, Zbyněk…