Globus už ví, jak mnoho přidal do Národní potravinové sbírky: 28,3 tuny
Společnost Globus ČR daruje zdravotně nezávadné potraviny s krátkou dobou trvanlivosti potravinovým bankám pravidelně. A jako strategický partner se pravidelně zapojuje do Národní potravinové sbírky. Letošní ročník se odehrál v sobotu 21. listopadu a lidé jen
v hypermarketech Globus darovali plných 28,3 tuny potravin.
S Českou federací potravinových bank spolupracuje společnost Globus ČR již od roku 2011. První, kdo navázal spolupráci, byl trmický hypermarket v Ústí nad Labem. Postupně se přidal hypermarket v Plzni, Praze-Čakovicích, Havířově, Praze na Černém Mostě, Liberci a Chomutově. V další fázi se do spolupráce postupně zapojily i zbylé hypermarkety.
Do potravinových bank, které pak jídlo rozdělí mezi nejrůznější azylové domy a charitativní organizace, putovaly i nákupy, které pro Národní potravinovou sbírku v Globusech udělali zákazníci řetězce.
„Do sbírky jsme se rozhodli opět zapojit, protože jsme přesvědčeni, že se jedná o vhodný způsob, jak na problematiku plýtvání potravinami upozornit veřejnost a nastartovat tak možnou diskuzi ve společnosti,“ uvedla Pavla Hobíková, manažerka korporátní komunikace Globus ČR.
Prohlédněte si na přiložených fotografiích, s jakým nasazením se v sobotu v Globusech po Česku potraviny vybíraly.
Národní potravinovou sbírku 2015 podporují:
NPS organizuje: Byznys pro společnost ve spolupráci s Armádou Spásy a Federací potravinových bank Strategičtí partneři: Albert, dm, Globus, Kaufland, Makro, Penny Market, Tesco, Carrier Partneři: Raben Logistics, Mars, Rohlik.cz, Sodexo, Sodexo Benefity, Unilever S podporou: Ministerstvo zemědělství, MČ Praha 7, Mateřská škola Uranie, ZŠ Letohradská P7 Hlavní mediální partner: Český rozhlas Mediální partneři: DeadLineMedia, Loosers, MilujemeJidlo.cz, My89.cz
O Byznys pro společnost, z.s.:
Největší organizace na podporu společensky odpovědného byznysu v ČR. Je národní partnerskou organizací CSR Europe, celoevropské platformy pro odpovědné podnikání (corporate social responsibility) a českým koordinátorem mezinárodních programů (např. Diverzita.cz). V Česku vedle NPS organizuje třeba celosvětové dny firemního dobrovolnictví Give&Gain a Engage.